Marketing

Jak wykorzystać rollup do promocji firmy?

• Zakładki: 84


Rollup to jeden z najbardziej przydatnych gadżetów w reklamie zewnętrznej. Jest znacznie praktyczniejszy niż tradycyjne „potykacze”, dlatego coraz więcej osób odpowiedzialnych w firmach za marketing decyduje się na takie rozwiązanie. Dlaczego warto korzystać z rollupów do promocji firmy?

Zalety korzystania z rollupu podczas akcji promocyjnych

Rollup zbudowany jest z kaseta z systemem rolującym i aluminiowym stelażem – takie rozwiązanie sprawia, że rollup jest gadżetem idealnie sprawdzającym się do promocji firmy na targach i innych eventach. Niewielkie rozmiary po złożeniu oraz ciężar ułatwiają jego transport oraz przechowywanie. W rollupie możemy umieścić różne plansze i dowolnie je zmieniać, w zależności od potrzeby.

Na co dzień możemy je wykorzystywać w firmie, ustawiając przed wejściem do budynku lub na open space. Rollup zastosowanie znajdzie również podczas szkoleń czy konferencji.

Zastosowanie rollupu w akcjach promocyjnych firmy

Po tego typu materiały reklamowe sięgają przede wszystkim firmy, które uczestniczą w targach. Rozstawienie kilku czy kilkunastu rollupów zajmuje dosłownie chwilę, a dzięki niewielkim rozmiarom można przewieźć je każdym samochodem osobowym. Rollupy doskonale sprawdzą się nie tylko podczas promocji firmy w zamkniętych obiektach, ale również w terenie – stabilny stojak umożliwia rozstawienie rollupu podczas zawodów sportowych, festynów i innych imprezach organizowanych na świeżym powietrzu.

Rollupy to materiał reklamowy, który sprawdzi się w promocji zarówno podczas wyjazdów, jak i na miejscu w siedzibie firmy. Jest tani, trwały i wygodny w transporcie, dlatego stał się znakomitą alternatywą dla mniej mobilnych standów reklamowych.

Artykuł powstał we współpracy z firmą PrintExPress.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
54 wyświetlenia
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *