Świąteczne dekorowanie strony?
Czas świąt nie przechodzi bez echa. Na miesiąc przed Bożym Narodzeniem rozpoczyna się czas strojenia. Osobiście cieszy mnie widok gwiazdek, światełek, reniferów, którymi ozdabiamy otaczającą nas przestrzeń. I to nie tylko tą rzeczywistą. Dotyczy to również przestrzeni internetowej – identyfikacja wizualna. Empik każdego roku wdraża nową koncepcję dekoracji swojej witryny. W tym roku panuje kolor czerwony, symboliczne choinki i reniferki. W sklepie internetowym Home&You, pomiędzy gałązkami jemioły i świerku, znajduje się zegar odliczający dni, w których złożone zamówienie na pewno dotrze do nas przed Gwiazdką. Działania graficzne wpisane są w całoroczną strategię marketingową takich firm. Przed każdym świętem, czyli szczytem sprzedażowym (Walentynki, Dzień Dziecka, Dzień Mamy, święta itp.), zmieniają się banery na stronach, ikonki, czy nagłówki – to one wprawiają nas w lepszy nastrój, dzięki czemu podnosi się nam poziom dopaminy w mózgu i mamy ochotę obdarowywać innych, sprawiać sobie radość. To główny czynnik wpływający na dokonywanie zakupów i podejmowanie decyzji o skorzystaniu z usługi.
Cienka granica
Niestety istnieje cienka granica pomiędzy kiczem, a estetycznym przyozdobieniem bazowej strony internetowej. Jeśli nie wiesz, jak się za to zabrać, lepiej skorzystaj z pomocy specjalistów, którzy zgodnie ze standardami i trendami w grafice przygotują dla Ciebie niezbędne elementy do świątecznego kuszenia ofertą potencjalnych Klientów. Z pewnością inwestycja w ozdobniki Wam się opłaci. Ludzie bardziej cenią sobie wrażenia estetyczne, obrazki, niż zalewające ich uwagę teksty.
5 thoughts on “Dlaczego warto ozdabiać strony internetowe?”