Firma

Oprogramowanie dla deweloperów a obsługa zgłoszeń serwisowych

• Zakładki: 63


Sprzedaż nieruchomości przez dewelopera rozpoczyna wiele złożonych procesów. Jednym z nich jest obsługa zgłoszeń serwisowych, która ma bezpośredni wpływ na opinie firmy oraz przyszłe wyniki sprzedażowe. W efektywnym zarządzaniu tym obszarem pomaga oprogramowanie dla deweloperów voxCRM. Jego funkcje nie tylko ułatwiają posprzedażową obsługę klienta, ale również umożliwiają sprawne i kompleksowe zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi. Poznaj szczegóły.

Jak CRM dla deweloperów wspiera proces zarządzania zgłoszeniami serwisowymi?

Obsługa zgłoszeń serwisowych stanowi istotny element posprzedażowej obsługi klienta. Ważne jest, aby ten proces w firmie deweloperskiej był zoptymalizowany zarówno w kontekście efektywnej obsługi zgłoszeń przez dewelopera, jak i intuicyjnego, szybkiego zgłaszania ich przez klienta.

Oprogramowanie dla deweloperów VoxDeveloper  umożliwia wsparcie całego procesu zarządzania zgłoszeniami serwisowymi. Firma deweloperska ma możliwość umieszczenia na swojej stronie formularza zgłoszeniowego dla klientów. Po jego uzupełnieniu wszystkie zgromadzone dane są automatycznie przekierowywane do modułu Helpdesk w systemie CRM. Formularz zawiera niezbędne dane klienta takie jak imię, nazwisko, numer telefonu czy adres e-mail, ale również sekcje z danymi inwestycji i opisem usterki.  Co więcej, klient może dołączyć do formularza pliki, na przykład zdjęcia ilustrujące zgłoszoną usterkę. Aby jeszcze bardziej ułatwić ten proces, klient ma możliwość dokonać zgłoszenia za pomocą aplikacji  mobilnej.

Obsługa zgłoszeń serwisowych w oprogramowaniu dla deweloperów

W zakładce Helpdesk oprogramowania VoxDeveloper zgromadzone są wszystkie zgłoszenia serwisowe. Specjaliści odpowiedzialni za ich obsługę mają dostęp do wszystkich informacji, takich jak status, data zgłoszenia oraz szczegóły usterki. Kalendarz z podziałem na tygodnie dodatkowo ułatwia śledzenie czasu trwania poszczególnych zgłoszeń. Moduł oferuje również funkcje edycji, dodawania i usuwania zgłoszeń, co ułatwia ich efektywne zarządzanie.

Różnorodne funkcje oprogramowania VoxDeveloper skupione są na potrzebach firm deweloperskich. Dedykowany CRM oferuje funkcje, których nie można by było efektywnie wdrożyć w systemach uniwersalnych.  Chcąc korzystać ze specjalistycznego CMR-u, warto sięgnąć po oprogramowanie dla deweloperów VoxDeveloper.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
50 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *