Techonologia

Jak wybrać najlepszy program dla dewelopera?

• Zakładki: 130


Szukając odpowiedniego programu do firmy, uwagę należy zwrócić na jego funkcjonalności, dzięki którym jest on kompleksowym narzędziem, wspierającym sprzedaż nieruchomości i inne procesy biznesowe. Należy także dokładnie przyjrzeć się oferowanym przez dostawcę oprogramowania usługi aktualizowania programu i wdrażania ulepszeń. Jak wybrać najlepszy program dla dewelopera?

Program dla dewelopera VoxDeveloper – kompleksowe narzędzie dla branży nieruchomości

Program dla deweloperów od Vox Commerce to kompleksowe narzędzie, które oferuje znacznie więcej funkcjonalności niż większość dostępnych na rynku CRM-ów. Wspiera on nie tylko sprzedaż nieruchomości, ale także inne procesy biznesowe, takie jak marketing, księgowość czy posprzedażową obsługę klienta. Możliwość generowania i analizowania raportów pracy poszczególnych działów, strefa klienta oraz inne modułu pozwalają optymalizować, a także automatyzować część procesów. Z programu dla deweloperów VoxDeveloper mogą korzystać wszyscy pracownicy firmy deweloperskiej lub biura nieruchomości – praca z tym narzędziem jest wydajniejsza i przekłada się na lepsze wyniki sprzedażowe.

Czym wyróżnia się program dla deweloperów od Vox Commerce?

Oprócz wielu przydatnych funkcji, program dla deweloperów VoxDeveloper oferuje także przyjazny interfejs. Bardzo praktycznym rozwiązaniem jest aplikacja mobilna na Android’a oraz iOS, a także możliwość korzystania z oprogramowania za pomocą przeglądarki, bez konieczności instalowania programu na komputerze. Dostawca programu dla deweloperów nieustannie wspiera produkt poprzez aktualizacje oraz implementowanie ulepszeń, które pozwalają wyprzedzać o krok największą konkurencję z branży nieruchomości.

Wyspecjalizowany program dla deweloperów to narzędzie, bez którego skuteczna sprzedaż mieszkań jest obecnie bardzo trudna. Oprogramowanie dla branży nieruchomości zapewnia wsparcie działu marketingu i sprzedaży, a utrzymywanie najwyższych standardów obsługi klienta zwiększa jego satysfakcję. W efekcie możliwa jest utrzymanie sprzedaży na odpowiednim poziomie nawet w najtrudniejszych dla branży nieruchomości czasach.

Artykuł powstał przy współpracy z firmą Vox Commerce.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
103 wyświetlenia
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *