Firma

Jak utrzymać porządek na biurku w pracy?

• Zakładki: 71


Konstruktywny bałagan ułatwia Ci pracę? Tak Ci się tylko wydaje! Porządek na biurku i wokół miejsca pracy pozwala utrzymać większe skupienie. Warto więc wypracować kilka nawyków, by utrzymać go na co dzień i poświęcać dużo czasu na sprzątanie. Dowiedz się, jak utrzymać porządek na biurku – poznaj kilka prostych trików, by uniknąć bałaganu w miejscu pracy.

Generalne porządki – pierwszy krok, by utrzymać porządek na biurku

Jeśli dotychczas na naszym biurku królował „kontrolowany chaos”, nie mamy wyjścia – musimy zacząć od generalnych porządków. W pierwszej kolejności wyrzucamy wszystkie niezbędne przedmioty. Jednocześnie przeprowadźmy selekcję tych drobiazgów, z których korzystamy na co dzień i po które sięgamy sporadycznie. Wyszorujmy biurko środkiem czystości i przygotujmy się do prawdziwej rewolucji.

Organizacja przestrzeni kluczowa w utrzymaniu porządku na biurku

Rzeczy, które zaklasyfikowaliśmy do tych, które przydają nam się sporadycznie, powinny wylądować w szufladzie czy szafce. Nie wkładajmy ich jednak luzem – przygotujemy na to odpowiednie pudełka czy koszyki. Te przedmioty, z których korzystamy codziennie, możemy zostawić na wierzchu. Wyznaczmy jednak na nie miejsce – dokumenty i notatki powinny mieć swoje kuwetki, długopisy i zakreślacze organizer, a spinacze czy klipy biurowe niewielkich rozmiarów pudełeczko.

Warto poprosić swojego przełożonego o materiały biurowe, które ułatwią Ci organizację przestrzeni i utrzymanie porządku na biurku w pracy. Będzie to wyraźny sygnał, że warunki, w jakich pracujesz, nie są Ci obojętne.

Artykuł powstał we współpracy ze sklepem smartkleks.pl

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
20 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *