Wsparcie sprzedaży

Jak stworzyć stronę internetową dla Twojej firmy? Czy warto inwestować w innowacje technologiczne? Jakie smartfony dla firmy wybrać? Rozmowy o rozwiązaniach technologicznych dla biznesu.
koleżka

Wsparcie sprzedaży

Post autor: koleżka »

Witam was,
Zastanawiamy się nad wsparciem sprzedaży w firmie na różnych szczeblach. Myślimy przy tym o poszerzeniu oferty o nowe produkty, a także o programach lojalnościowych dla klientów. Moje pytanie brzmi - czy korzystał ktoś z Was z takich programów i może się wypowiedzieć, jakie doświadczenia z tym i czy zyski firmy się zwiększyły?
żaneta

Re: Wsparcie sprzedaży

Post autor: żaneta »

Nie wiem, jak w innych firmach ale u nas pomogli specjaliści. Sami próbowaliśmy coś stworzyć, ale to nie wyglądalo profesjonalnie. Znaleźliśmy na necie ofertę firmy https://i360.com.pl/ i skontaktowaliśmy się z nimi. Wymieniliśmy wizje i wraz z ich cenną wiedzą oraz wsparciem stworzyliśmy idealny program lojalnościowy do naszej firmy. Klienci bardzo chętnie korzystają i wzrost sprzedaży w pierwszych dwóch miesiącach był w granicach 20-30%, a póżniej doszło do 35% wiec super. Ja polecam bardzo, możesz tylko zyskac.
mariaola

Re: Wsparcie sprzedaży

Post autor: mariaola »

Programy lojalnościowe to naprawdę skuteczne narzędzia wsparcia sprzedaży, realnie zachęcające do współpracy i klientów biznesowych i detalicznych. Wiele przydatnych informacji o nagród, promocji a także programów typu B2B znajdziesz na stronie https://myvisions.pl/dlaczego-warto-wdr ... lnosciowy/ . Z doświadczenia powiem Ci, że programy lojalnościowe pomagają zarówno w pozyskaniu nowych odbiorców jak i utrzymani długofalowych relacji z dotychczasowymi, co oczywiście pozytywnie wpływa na powiększanie Twoich zysków.
Dawid35

Re: Wsparcie sprzedaży

Post autor: Dawid35 »

Jeśli nastawiasz się na obsługę klientów biznesowych i planujesz poszerzenie oferty, to warto zadbać o platformę B2B https://www.ideo.pl/e-commerce/platform ... azowe-b2b/ gdzie klienci będą mogli bez problemu składać zamówienia. Korzystajac z tego typu narzędzia można dopasować cenniki, rabaty i limity kupieckie do indywidualnych klientów, usprawniając tym samym obsługę kontrahentów - a każdy wie, że w B2B relacja z kontrahentami jest najważniejsza.
Awatar użytkownika
foxi
Posty: 55
Rejestracja: 31 sie 2019, 7:31

Re: Wsparcie sprzedaży

Post autor: foxi »

Wszyscy coś sprzedają, albo są to usługi albo towary. Uważam więc ,że wsparcie sprzedaży jest jak najbardziej wskazane .Na przykład takie profesjonalne szkolenia z obsługi klienta z pewnością przyczyni się do wzrostu sprzedaży i zwiększenia zadowolenia klientów z obsługi. Dla celów perspektywicznych to bardzo ważne.
ODPOWIEDZ