Inwentaryzacja w średniej firmie - jak ją przeprowadzić?
Bawicie się w ręczne liczenie czy jakies systemy są do tego specjalne?
Inwentaryzacja w średniej firmie - jak ją przeprowadzić?
Porady dla przedsiębiorców, pracodawców i wszystkich, którzy prowadzą własną działalność gospodarczą.
- Raczejtak
- Posty: 60
- Rejestracja: 12 mar 2019, 15:23
Re: Inwentaryzacja w średniej firmie - jak ją przeprowadzić?
U nas z tego co wiem to korzystamy z ams system (tu szczegoły: https://www.optidata.pl/oprogramowanie/ams-optiest/ ),
firma za duża i za dużo byłoby liczenia ręcznego, a jednak automatyzacja i pewnego typu oprogramowanie bardzo ułatwia te kwestie. Poza tym wiesz, ja uważam, że wszędzie tam, gdzie można coś zautomatyzować i usprawnić to trzeba, bo to są czyste pieniądze potem w kieszeni, a nie wywalenie nie wiem ile na czas pracy osób, które musiałyby ręcznie wszystko spisywać, to od razu pare godzin dochodzi, a te za darmo nie są
firma za duża i za dużo byłoby liczenia ręcznego, a jednak automatyzacja i pewnego typu oprogramowanie bardzo ułatwia te kwestie. Poza tym wiesz, ja uważam, że wszędzie tam, gdzie można coś zautomatyzować i usprawnić to trzeba, bo to są czyste pieniądze potem w kieszeni, a nie wywalenie nie wiem ile na czas pracy osób, które musiałyby ręcznie wszystko spisywać, to od razu pare godzin dochodzi, a te za darmo nie są
Przejdź do
- Forum
- ↳ Hotelarstwo
- ↳ Gastronomia
- ↳ Produkty i Usługi
- ↳ Technologia
- ↳ Porady
- ↳ Księgowość online
- ↳ Szkolenia
- ↳ Jaką firmę założyć?
- ↳ Kredyty firmowe
- ↳ Leasing
- ↳ Ubezpieczenie
- ↳ Praca przez Internet
- ↳ Sprzedam biznes, sprzedam firmę
- ↳ Oferty Nieruchomości
- ↳ Oferty Usługi
- ↳ Polecane strony
- ↳ Misz Masz
- ↳ Opinie o firmach
- ↳ Ogłoszenia PRACA