Biuro

Porady dla przedsiębiorców, pracodawców i wszystkich, którzy prowadzą własną działalność gospodarczą.
Awatar użytkownika
duff231
Posty: 52
Rejestracja: 21 mar 2019, 20:28

Biuro

Post autor: duff231 »

Hejka, zastanawiam się gdzie usytuowac biuro rachunkowe we Wrocławiu. Zależy mi na dobrym dostępie dla klientów i ciekawej lokalizacji. Znalazłam portal https://vantage-sa.pl i widze, że mają ciekawą ofertę i stawiają na nowoczesnosc. Co sądzicie o takim rozwiązaniu?
Awatar użytkownika
daria88
Posty: 5
Rejestracja: 01 kwie 2019, 15:00

Re: Biuro

Post autor: daria88 »

Świetny pomysł tutaj zaproponowałeś. Może się sprawdzić w rzeczywistości.
Urodzić się znaczy to samo, co dostać w prezencie cały świat.
Awatar użytkownika
agnieszka
Posty: 18
Rejestracja: 01 lut 2019, 17:21

Re: Biuro

Post autor: agnieszka »

Myślę, że jeżeli zdecydujesz się otworzyć takie biuro, powinieneś zadbać o jego właściwe wyposażenie. Ja szukałam wszystkiego w sieci, z racji na ogromny wybór, wyszukane marki i skrupulatne opisy. W ten sposób kupiłam m.in. Telefony stacjonarne Z sekretarką na Ceneo.pl . Jestem bardzo zadowolona z tego wyboru bo sprzęt się rewelacyjnie sprawdza w naszej działalności.
Awatar użytkownika
fafona
Posty: 70
Rejestracja: 05 sty 2019, 18:17

Re: Biuro

Post autor: fafona »

I jak znalazłaś lokalizację ? Pewnie jesteś na etapie urządzania biura, i wiem że to nie jest łatwe, ale mam coś ciekawego, na pewno sie przyda taka informacja jak urządzić nowocześnie biuro https://www.krzesla-fotele.pl/jak-urzad ... sne-biuro/ . Sama zainteresowałam się tym tematem, bo ja dopiero będę powoli zabierać się za aranżację.
Awatar użytkownika
Fronto
Posty: 21
Rejestracja: 19 maja 2019, 22:41

Re: Biuro

Post autor: Fronto »

Tusze i tonery do drukarek zamawiamy w sklepie internetowym https://inkhouse.pl/tonery,do-samsung,nr-mlt-d116.html Bardzo szybka wysyłka i niewygórowana ceny wszelkich materiałów do drukarek.
Awatar użytkownika
szycha
Posty: 253
Rejestracja: 18 gru 2018, 21:00

Re: Biuro

Post autor: szycha »

Nie wiem czy wiecie, ale w łatwy sposób można przystosować biuro do swoich potrzeb. Jest bowiem na to proste rozwiązanie. Należy zdecydować się na fit out lokalu . Takie rozwiązanie przede wszystkim ograniczy czas takiego kompleksowego remontu. Poza tym można stworzyć idealną powierzchnię biurową, a to jest duży plus.
Awatar użytkownika
firmek9
Posty: 61
Rejestracja: 21 mar 2019, 9:42

Re: Biuro

Post autor: firmek9 »

Jeśli chodzi o podłogę do biura to także wykładziny antypoślizgowe http://www.sagar.com.pl/wykladziny-antyposlizgowe.html będą się sprawdzały. Na pewno są bezpieczne i też nie niszczą się szybko. To idealne rozwiązanie na podłogę do miejsc, gdzie jest sporo osób.
Awatar użytkownika
marian3
Posty: 224
Rejestracja: 09 mar 2019, 13:32

Re: Biuro

Post autor: marian3 »

A wiecie jak prawidłowo wyposażyć biuro? to nie jest proste zadanie. Podnóżki, podstawki pod monitor, korzystacie z tego? tu można przeczytać jakie warto wybierać http://przyjemnebiuro.pl/. Bo biuro to nie tylko artykuły biurowe i komputery, takie dodatki jak podnóżek, podkładka pod myszkę czy laptopa mogą znacząco podnieść komfort pracy.
Awatar użytkownika
bezniku
Posty: 97
Rejestracja: 23 maja 2019, 13:13

Re: Biuro

Post autor: bezniku »

Przede wszystkim biuro powinno być wyposażone komfortowo. Jeśli w biurze jest dużo osób to warto pomyśleć o wyposażeniu biura w budkę akustyczną. Tego typu budki oferuje firma https://www.budkitelefoniczne.pl/o-budkach.html . W budce można swobodnie przeprowadzić rozmowę telefoniczną czy porozmawiać z klientem. Budka izoluje hałas dochodzący z zewnątrz co sprawia, że komfort rozmowy jest zdecydowanie większy.
Awatar użytkownika
wspolnafirma1
Posty: 252
Rejestracja: 13 maja 2019, 20:20

Re: Biuro

Post autor: wspolnafirma1 »

Każda praca biura jest praktycznie niemożliwa bez komputerów wiele awarii może być spowodowanych niewłaściwym czyszczeniem albo właściwie brakiem czyszczenia komputera. Dla firm ze wschodu z pewnych lokalizacji np. czyszczenie laptopa w Białymstoku warto skorzystać z usług Koba ponieważ nie naciągają na naprawy które nie są konieczne a tak naprawdę wystarczy dobrze wyczyścić komputer.
Awatar użytkownika
szmek
Posty: 168
Rejestracja: 11 mar 2019, 11:51

Re: Biuro

Post autor: szmek »

@duff231 , jeśli będziesz prowadzić głównie działalność np. w domu,zdalnie to przemyśl czy nie byłoby sensowniej wynająć wirtualne biuro. Koszty wtedy są zupełnie inne, można sporo zaoszczędzić. Naprawdę wiele biznesów w dzisiejszych czasach w ten sposób funkcjonuje. A jeśli chodzi o kwestie rejestracji firmy na adres takiego biura to tutaj http://www.fullserviceoffice.pl/wirtual ... -skarbowy/ doczytasz wszelkie szczegóły
Awatar użytkownika
Mariusz Pazda
Posty: 79
Rejestracja: 15 maja 2019, 20:43

Re: Biuro

Post autor: Mariusz Pazda »

A ja jeszcze mogę powiedziec tyle, ze bardzo ważne jest by zbytnio nie narażać się na własnie na hałas, który jest szkodliwy dla naszego zdrowia. Poza tym są laboratoria/ instytucje które sie tym zajmują jak np tutaj http://www.ekonorm.pl/laboratorium-pomi ... -akustyki/ Według mnie super, ze są takie rozwiązania
Awatar użytkownika
wspolnafirma1
Posty: 252
Rejestracja: 13 maja 2019, 20:20

Re: Biuro

Post autor: wspolnafirma1 »

Prowadząc biuro warto pamiętać o firmie która pomoże nam w tematach IT. https://itbce.com/ Taka firma to wiedza i specjaliści, brak potrzeby utrzymania etatu informatyka i brak konieczności posiadania wiedzy jak wdrożyć, skonfigurować czy uruchomić bardziej skomplikowane w rzeczy w środowisku informatycznym. Zaoszczędzi to sporo czasu i będzie można skupić się na własnym biznesie.
Awatar użytkownika
kasiunia
Posty: 67
Rejestracja: 23 maja 2019, 21:57

Re: Biuro

Post autor: kasiunia »

W dzisiejszych czasach biuro bez komputera nie może funkcjonować.Praca biurowa wiąże się w nierozerwalny sposób z komputerem.Mówiąc komputer mamy oczywiście na myśli kompletny zestaw komputerowy z monitorem i myszką na pokładzie :D .Często przechodzimy dość obojętnie nad tym jaką myszkę do komputera wybrać - http://jak-wybrac.pl/jak-wybrac-myszke- ... ra-myszke/ a ma ona kolosalne znaczenie jeśli weźmiemy pod uwagę komfort pracy na komputerze.Ja osobiście preferuję myszki bezprzewodowe laserowe bądź optyczne.Zresztą sami wybierzcie jaka bedzie dla was najlepsza.
Awatar użytkownika
KarolK
Posty: 816
Rejestracja: 19 lip 2019, 13:17

Re: Biuro

Post autor: KarolK »

Znacznie łatwiej jest kupić laptopa, którego możesz zabrać wszędzie ze sobą. Czy to na spotkanie lub do domu :) Ja jestem programistą i bardzo cenię sobie MacBooka Pro - https://idream.pl/mac/macbook-pro.html. Pomaga mi w codziennej pracy i jest niezawodny :)
Awatar użytkownika
Tadek33
Posty: 236
Rejestracja: 05 wrz 2019, 23:52

Re: Biuro

Post autor: Tadek33 »

Jak będziesz szukał wysokiej jakości akcesoriów biurowych oraz dodatków jak tusze i tonery do drukarki to polecam sprawdzić sklep https://dobretonery.pl/akcesoria-biurowe-c-1549.html w którym można znaleźć wszystko i to do różnych propozycji drukarek. Stawiają na porządne rozwiązania i często pojawiają się znaczące obniżki więc warto sobie kupić większy zapas.
Awatar użytkownika
Sebek57
Posty: 135
Rejestracja: 10 wrz 2019, 10:28

Re: Biuro

Post autor: Sebek57 »

Jeśli będziecie na etapie doboru odpowiednich programów biurowych to polecam zwrócić uwagę na https://www.vebo.pl/aomei-partition-assistant-pro czyli program AOMEI Partition Assistant Professional 8 dostępny w dobrej cenie i o tego posiadający naprawdę szeroki zakres funkcjonalności m.in usuwanie, formatowanie, dzielenie, rozszerzanie, scalanie oraz odzyskiwanie partycji ale i jednocześnie bardziej zaawansowane kreatory o których możecie dowiedzieć się już bezpośrednio na ich stronie.
Tośka
Posty: 579
Rejestracja: 08 maja 2019, 23:15

Re: Biuro

Post autor: Tośka »

A czego Waszym zdaniem nie może zabraknąć w żadnym biurze, oczywiście oprócz sprzętu komputerowego i mebli? Ja uważam, że w każdym takim biurze powinien być jeszcze profesjonalny ekspres do kawy. Na stronie https://www.swiatekspresow.pl/ekspresy-do-biura/ znajdziecie bardzo duży wybór takich właśnie biurowych ekspresów dzięki którym pracownicy w biurze będą mogli sobie zrobić przerwę na filiżankę pysznej kawy :)
Awatar użytkownika
sarenka
Posty: 78
Rejestracja: 21 sie 2019, 20:58

Re: Biuro

Post autor: sarenka »

Jeżeli szukacie dla siebie biuro wirtualne to możecie zapoznać się z atrakcyjną ofertą firmy https://www.jerozolimskie89.eu/ . Dzięki nim można zarejestrować swoją firmę na poszczególny adres i cieszyć się z różnych udogodnień. Ogromnym plusem jest to, że biuro to posiada atrakcyjną lokalizację, ale to najlepiej jak każdy z was indywidualnie zapozna się z ich ofertą.

nagrzewnica strefowa
Awatar użytkownika
platyna
Posty: 53
Rejestracja: 17 maja 2019, 17:41

Re: Biuro

Post autor: platyna »

Biuro to miejsce gdzie spędzamy bardzo dużo czasu, oprócz oczywiście domu. Dlatego też zależy nam na w miarę możliwości dużym komforcie pracy. Nasz szef zakupił dla nas wszystkich fotele ergonomiczne. Nie powiem bardzo wygodne ale zastanawiam się co to jest ta ergonomia. I wtedy znalazłam tę stronę http://ergonomia.info.pl/ i dzięki niej wiem już wszystko
Awatar użytkownika
KarolK
Posty: 816
Rejestracja: 19 lip 2019, 13:17

Re: Biuro

Post autor: KarolK »

Ja również korzystam z usług wirtualnego biura. We Wrocławiu, gdzie mieszkam i prowadzę firmę leaderem jest https://foggyoffice.pl/ . Taka opcja to same korzyści. Nie ponoszę opłat za najem lokalu, nie mam kosztów związanych z wyposażeniem, serwisowaniem i eksploatacją. Właściwie to za kwotę niższą niż zatrudnienie sekretarki mam wszystko czego potrzebuję.
Awatar użytkownika
klasonia
Posty: 180
Rejestracja: 29 kwie 2019, 14:52

Re: Biuro

Post autor: klasonia »

Jeśli chodzi o wyposażenie biura w sprzęt to niezastąpiony jest PenDrive 32GB - mówię to na podstawie własnych doświadczeń. Naprawdę mieliśmy ogromne problemy w biurze, kiedy nie mieliśmy żadnego, przesyłanie plików po wifi jest strasznie wolne , lepiej mieć pendrive
Awatar użytkownika
Stefka
Posty: 64
Rejestracja: 15 kwie 2019, 10:21

Re: Biuro

Post autor: Stefka »

Jeśli ktoś z was remontuje biuro lub planuje remont, to polecam pomyśleć nad wyciszeniem pomieszczeń. Poprawi to jakość pracy i na pewno pracownicy podziękują za lepszy komfort. Polecam pianki akustyczne takie jak tu https://www.mega-acoustic.pl/oferta/pianki-akustyczne/ Nie są drogie, a wyciszają hałasy.
Awatar użytkownika
szycha
Posty: 253
Rejestracja: 18 gru 2018, 21:00

Re: Biuro

Post autor: szycha »

Jeśli chcecie zrobić remont biura w Warszawie , to warto na pewno przejrzeć sobie ofertę firmy Total Sec . Oni specjalizują się w realizacjach fit out. Wykonują małe i duże remonty. Myślę, że warto rozważyć takie profesjonalne usługi. Dzięki temu prace pójdą szybko i sprawnie, a przecież o to właśnie chodzi.
Awatar użytkownika
obuska
Posty: 151
Rejestracja: 15 lip 2019, 16:58

Re: Biuro

Post autor: obuska »

W biurze to jedną z najpotrzebniejszych rzeczy jest drukarka i jeśli szukacie porządnego sprzętu tego typu to polecam zapoznać się z ofertą https://www.oleole.pl/drukarki-atramentowe.bhtml . Tutaj jest ogromny wybór drukarek i to w bardzo niskich cenach
Awatar użytkownika
kordian.kordek
Posty: 4
Rejestracja: 06 lut 2020, 13:02

Re: Biuro

Post autor: kordian.kordek »

W jakich sklepach kupujecie swoje artykuły i wyposażenie do biura? U mnie bardzo dużo papieru i tuszu schodzi, dlatego w sumie zazwyczaj szukam jakiś alternatyw. Mam kilka urządzeń Samsung i dobrze podchodzi mi do nich zamiennik CLP300. Zamawiam zazwyczaj tutaj hurtowo: https://sklep.viptoner.pl/product-pol-1 ... ennik.html. A wy macie jakieś sprawdzone sklepy?
Awatar użytkownika
OlekS
Posty: 120
Rejestracja: 17 wrz 2019, 10:09

Re: Biuro

Post autor: OlekS »

Natomiast jeśli chodzi o wybór wyposażenia sprzętów do biura to powinniście zwrócić uwagę na ofertę sklepu https://korzystneit.pl/HP-ProBook w którym znajdziecie szeroki wybór możliwości w tym przede wszystkim laptopów biznesowych typu HP ProBook, czy ZBook które naprawdę fajnie sobie radzą w użytku codziennym.
Awatar użytkownika
ArkadiuszM
Posty: 74
Rejestracja: 19 wrz 2019, 9:23

Re: Biuro

Post autor: ArkadiuszM »

A jeśli będziecie do swojego biura potrzebowali dobrej jakości zamienników i to zarówno pod względem zakupu tuszy, tonerów oraz artykułów biurowych to zajrzyjcie na https://dobretonery.pl/ gdzie bez problemów wszystko dobierzecie w dobrej cenie i od sprawdzonych producentów.
Awatar użytkownika
KarolK
Posty: 816
Rejestracja: 19 lip 2019, 13:17

Re: Biuro

Post autor: KarolK »

Jak już zaopatrzycie swoje biuro w potrzebny sprzęt, czyli komputery i telefony, to powinniście również zadbać o bezpieczeństwo danych na nich, a to Wam może zapewnić antywirus https://bitdefender.pl/. Jest on uznawany przez wielu specjalistów za najlepszy dostępny na rynku, więc koniecznie powinniście się tym zainteresować.
Awatar użytkownika
Malina
Posty: 44
Rejestracja: 17 gru 2019, 13:31

Re: Biuro

Post autor: Malina »

Koszt utrzymania miejsca postojowego w garażu- ktoś wie dokładnie jak to wygląda w praktyce? Przeczytałam o tym na stronie Status: http://status.pl/moje-pytania/ ale interesuje mnie Wasze zdanie!
Awatar użytkownika
wspolnafirma1
Posty: 252
Rejestracja: 13 maja 2019, 20:20

Re: Biuro

Post autor: wspolnafirma1 »

Każde biuro to dziś wielu pracowników i wiele problemów związanych z obsługą przez nich komputera. Użytkownicy generują sporo różnych wezwań, większość nich pochłania cały czas jakim dysponuje zatrudniany informatyk. Jest też szansa zrezygnowania z takiego etatu na rzecz specjalnej usługi takiej jak Dragonfly firmy ITBCE . Usługa polega na wsparciu zespołem informatyków, specjalistów wszystkich użytkowników końcowych danej organizacji.
Awatar użytkownika
biznesowy12
Posty: 117
Rejestracja: 12 maja 2020, 14:37

Re: Biuro

Post autor: biznesowy12 »

Mariusz Pazda pisze: ↑24 sie 2019, 22:51 A ja jeszcze mogę powiedziec tyle, ze bardzo ważne jest by zbytnio nie narażać się na własnie na hałas, który jest szkodliwy dla naszego zdrowia. Poza tym są laboratoria/ instytucje które sie tym zajmują jak np tutaj http://www.ekonorm.pl/laboratorium-pomi ... -akustyki/ Według mnie super, ze są takie rozwiązania
Ja dlatego polecam wykonać analizę akustyczną, aby móc pozbyć się uciążliwego źródła hałasu i poprawić komfort pracy. Dobra firmą, która się tym zajmuje to https://longar.com.pl/ofert/pomiary-hal ... styczne/84 mają w ofercie też ekrany akustyczne, czy izolację, które chronią przed hałasem.
Awatar użytkownika
KarolK
Posty: 816
Rejestracja: 19 lip 2019, 13:17

Re: Biuro

Post autor: KarolK »

Jeśli prowadzisz biuro, to na pewno przyda Ci się świetny antywirus dla firm z https://marken.com.pl/, dzięki któremu nie będziesz musiał bać się, że dane z Twoich komputerów wyciekną, albo nawet dojdzie do ataku hackerskiego. W dzisiejszych czasach na pewno trzeba mieć się na baczności, ponieważ wirusy grasują nie tylko w powietrzu.
Rafał Sapała

Re: Biuro

Post autor: Rafał Sapała »

KarolK pisze: ↑30 lip 2020, 21:46 Jeśli prowadzisz biuro, to na pewno przyda Ci się świetny antywirus dla firm z https://marken.com.pl/, dzięki któremu nie będziesz musiał bać się, że dane z Twoich komputerów wyciekną, albo nawet dojdzie do ataku hackerskiego. W dzisiejszych czasach na pewno trzeba mieć się na baczności, ponieważ wirusy grasują nie tylko w powietrzu.
Zanim zakupisz antywirus warto pomyśleć o samym sprzęcie, który ma chronić. Z racji, że prowadzę spore biuro rachunkowe zatrudniające 30 osób, potrzebowałem zaawansowanych urządzeń w dobrej cenie. Dlatego każdemu pracownikowi zapewniłem poleasingowy zestaw komputerowy. Ta decyzja była prawdziwym strzałem w 10! Polecam firmę Komputery Markowe, od której nabyłem sprzęt.
Awatar użytkownika
biznesowy12
Posty: 117
Rejestracja: 12 maja 2020, 14:37

Re: Biuro

Post autor: biznesowy12 »

Mariusz Pazda pisze: ↑24 sie 2019, 22:51 A ja jeszcze mogę powiedziec tyle, ze bardzo ważne jest by zbytnio nie narażać się na własnie na hałas, który jest szkodliwy dla naszego zdrowia. Poza tym są laboratoria/ instytucje które sie tym zajmują jak np tutaj http://www.ekonorm.pl/laboratorium-pomi ... -akustyki/ Według mnie super, ze są takie rozwiązania
Ja polecam pomiary hałasu wykonywane przez firmę https://longar.com.pl/ofert/pomiary-hal ... styczne/84 . U mnie zaproponowali wygłuszenie pomieszczenia, które przyniosło świetne skutki. Dzięki takiemu rozwiązaniu nareszcie w biurze zapanowała cisza.
adaś

Re: Biuro

Post autor: adaś »

a co powiecie na sprzatanie firm ? korzystacie z takich uslug? u mnie to obowiazkowo, sami nie dalibysmy rady tak skutecznie zadbac o porzadek w miejscu pracy
Awatar użytkownika
amber
Posty: 92
Rejestracja: 25 lip 2019, 8:41

Re: Biuro

Post autor: amber »

Macie listwy przeciwprzepięciowe albo zasilacz UPS w firmie? Moim zdaniem to powinna być aktualnie podstawa, takie zabezpieczenie urządzeń na wszelki wypadek. A wiesz, są niedrogie z polskich marek jak Armac - pooglądaj sobie. Moim zdaniem to jest naprawdę przyszłościowy zakup
Bigieł

Re: Biuro

Post autor: Bigieł »

Zdecydowaliśmy się poszukać dobrej oferty w zakresie artykułów biurowych oraz innych zamienników m.in do drukarek i zdecydowaliśmy się na współpracę ze sklepem online DobreTonery https://dobretonery.pl gdzie wybór jest naprawdę szeroki, ceny konkurencyjne i też jednocześnie można liczyć na naprawdę profesjonalne podejście do potrzeb klienta, jak i samych terminów realizacji.
Małysz

Re: Biuro

Post autor: Małysz »

Czy pielęgnacja roślin w biurze, powinna należeć do czynności tylko jednego pracownika? Mamy w biurze wiele roślin i jest to dobry pomysł, jednak problem jest, kiedy trzeba je podlać. Każdy się od tego wywija, a przecież nie jest to ciężkie zadanie. Jak myślcie powinna być rotacja w takich obowiązkach?
madziuś

Re: Biuro

Post autor: madziuś »

Niedawno otworzyłam swoje biuro rachunkowe , wyposażyłam je w odpowiedni sprzęt komputerowy jak Dell Optiplex 3080 N002O3080MTEMWN z tego sklepu tutaj https://itnes.pl/komputery-dell-optiple ... -site.html .Zaletą modelu jest obecność drugiego dysku SSD o pojemności 2 TB. Konfiguracja obejmuje dodatkowo napęd optyczny DVD-RW.
Beatż

Re: Biuro

Post autor: Beatż »

Dobra księgowa jest na wage złota i powiem wam, że ja takie złoto znalazłem w biurze https://www.adamus.net.pl/kontakt w Warszawie. Biuro oferuję kompleksowe usługi w bardzo przystępnych cenach. Ja własnie takiego biura szukałam i co ważne mają dobre ceny.
Renkowski Łukasz

Re: Biuro

Post autor: Renkowski Łukasz »

Biuro właśnie nie musi być duże, ma być przede wszystkim praktyczne. Do tego służą między innymi kontenery biurowe, to są takie kontenery, jak macie tu na stronie https://panelsystem.pl/. Rozwiazania w sam raz dla mniejszych i większych firm, takich, które potrzebują nowoczesnej przestrzeni biurowej
Awatar użytkownika
biznesowy12
Posty: 117
Rejestracja: 12 maja 2020, 14:37

Re: Biuro

Post autor: biznesowy12 »

Aitik to świetna firma komputerowa we Wrocławiu, która oferuje wsparcie na różnych poziomach dla biznesu. Dzięki usłudze helpdesk możecie wybrać pakiet, jaki jest wam potrzebny i otrzymać wsparcie w trudnych sytuacjach już w ciągu godziny. Polecam sprawdzić ofertę na ich stronie.
Górjania43

Re: Biuro

Post autor: Górjania43 »

W biurze organizacja przestrzeni jest niesamowicie ważna. Niezależnie od wyboru, pomogą w tym panele Linerio https://www.vox.pl/produkt-panel-lineri ... 55837.html. Nadadzą wnętrzu wyjątkowy charakter i pomogą wyznaczyć różne strefy. Dodatkowo wygłuszają pomieszczenie i ograniczają rozchodzące się hałasy w pomieszczeniach.
KaśkaM32

Re: Biuro

Post autor: KaśkaM32 »

To jak ma wyglądać nasze biuro, czyli miejsce pracy trochę zmieniło się w ostatnim czasie. Pandemia wymusiła na nas trochę inne zachowania - w tym pracę w domu. Praca zdalna bez dobrego komputera nie byłaby możliwa, doceniliśmy to właśnie w czasie pandemii. Widzimy więc jak ważną rzeczą jest dobry komputer do pracy .Co to znaczy dobry? - dobry technicznie oraz wyposażony w odpowiednie oprogramowanie.
STałron

Re: Biuro

Post autor: STałron »

Klucze do różnego rodzaju oprogramownia biurowego spokojnie można legalnie i bez problemów kupić na przykład w https://www.kluczsystem-sklep.pl/. To jest odpowiednia firma, doświadczona do tego rodzaju działań. Bardzo mi się to podoba. Rozwiązanie mega nowoczesne, proste i praktyczne, dające od razu dostęp do odpowiednich narzędzi
Wiśnia

Re: Biuro

Post autor: Wiśnia »

biznesowy12 pisze: ↑13 lis 2020, 20:43 U mnie zaproponowali wygłuszenie pomieszczenia, które przyniosło świetne skutki. Dzięki takiemu rozwiązaniu nareszcie w biurze zapanowała cisza.
A możesz powiedzieć jaką techniką wygłuszyli to pomieszczenie? U nas był problem z sąsiadami piętro wyżej - zdecydowaliśmy się wygłuszenie sufitu https://www.izolmax.pl/wyciszenie-sufit ... o-mozliwe/ pianką PUR, wykonała to firma Izolmax - jestem bardzo zadowolona.
bunkier

Re: Biuro

Post autor: bunkier »

W biurze należało przede wszystkim zadbać o odpowiednie maszyny i sprzęt. BANPOST odpowiadali za dostarczenie nam skanerów, zgrzewarek, testerów banknotów, czy stemplownic. Wszystkie ze wspomnianych urządzeń wykorzystujemy dzień w dzień na terenie naszej firmy. Sprzęt zakupiłem z myślą o pracownikach. którym to urządzenia w dużym stopniu ułatwiają pracę. Myślę, że taka opcja mogłaby u Ciebie dobrze się odnaleźć. A wybór jest u nich spory . W planach mam takze zakup tuszy.
ODPOWIEDZ