Hejka, zastanawiam się gdzie usytuowac biuro rachunkowe we Wrocławiu. Zależy mi na dobrym dostępie dla klientów i ciekawej lokalizacji. Znalazłam portal https://vantage-sa.pl i widze, że mają ciekawą ofertę i stawiają na nowoczesnosc. Co sądzicie o takim rozwiązaniu?
Myślę, że jeżeli zdecydujesz się otworzyć takie biuro, powinieneś zadbać o jego właściwe wyposażenie. Ja szukałam wszystkiego w sieci, z racji na ogromny wybór, wyszukane marki i skrupulatne opisy. W ten sposób kupiłam m.in. Telefony stacjonarne Z sekretarką na Ceneo.pl . Jestem bardzo zadowolona z tego wyboru bo sprzęt się rewelacyjnie sprawdza w naszej działalności.
I jak znalazłaś lokalizację ? Pewnie jesteś na etapie urządzania biura, i wiem że to nie jest łatwe, ale mam coś ciekawego, na pewno sie przyda taka informacja jak urządzić nowocześnie biuro https://www.krzesla-fotele.pl/jak-urzad ... sne-biuro/ . Sama zainteresowałam się tym tematem, bo ja dopiero będę powoli zabierać się za aranżację.
Tusze i tonery do drukarek zamawiamy w sklepie internetowym https://inkhouse.pl/tonery,do-samsung,nr-mlt-d116.html Bardzo szybka wysyłka i niewygórowana ceny wszelkich materiałów do drukarek.
Nie wiem czy wiecie, ale w łatwy sposób można przystosować biuro do swoich potrzeb. Jest bowiem na to proste rozwiązanie. Należy zdecydować się na fit out lokalu . Takie rozwiązanie przede wszystkim ograniczy czas takiego kompleksowego remontu. Poza tym można stworzyć idealną powierzchnię biurową, a to jest duży plus.
Jeśli chodzi o podłogę do biura to także wykładziny antypoślizgowe http://www.sagar.com.pl/wykladziny-antyposlizgowe.html będą się sprawdzały. Na pewno są bezpieczne i też nie niszczą się szybko. To idealne rozwiązanie na podłogę do miejsc, gdzie jest sporo osób.
A wiecie jak prawidłowo wyposażyć biuro? to nie jest proste zadanie. Podnóżki, podstawki pod monitor, korzystacie z tego? tu można przeczytać jakie warto wybierać http://przyjemnebiuro.pl/. Bo biuro to nie tylko artykuły biurowe i komputery, takie dodatki jak podnóżek, podkładka pod myszkę czy laptopa mogą znacząco podnieść komfort pracy.
Przede wszystkim biuro powinno być wyposażone komfortowo. Jeśli w biurze jest dużo osób to warto pomyśleć o wyposażeniu biura w budkę akustyczną. Tego typu budki oferuje firma https://www.budkitelefoniczne.pl/o-budkach.html . W budce można swobodnie przeprowadzić rozmowę telefoniczną czy porozmawiać z klientem. Budka izoluje hałas dochodzący z zewnątrz co sprawia, że komfort rozmowy jest zdecydowanie większy.
Każda praca biura jest praktycznie niemożliwa bez komputerów wiele awarii może być spowodowanych niewłaściwym czyszczeniem albo właściwie brakiem czyszczenia komputera. Dla firm ze wschodu z pewnych lokalizacji np. czyszczenie laptopa w Białymstoku warto skorzystać z usług Koba ponieważ nie naciągają na naprawy które nie są konieczne a tak naprawdę wystarczy dobrze wyczyścić komputer.
@duff231 , jeśli będziesz prowadzić głównie działalność np. w domu,zdalnie to przemyśl czy nie byłoby sensowniej wynająć wirtualne biuro. Koszty wtedy są zupełnie inne, można sporo zaoszczędzić. Naprawdę wiele biznesów w dzisiejszych czasach w ten sposób funkcjonuje. A jeśli chodzi o kwestie rejestracji firmy na adres takiego biura to tutaj http://www.fullserviceoffice.pl/wirtual ... -skarbowy/ doczytasz wszelkie szczegóły
A ja jeszcze mogę powiedziec tyle, ze bardzo ważne jest by zbytnio nie narażać się na własnie na hałas, który jest szkodliwy dla naszego zdrowia. Poza tym są laboratoria/ instytucje które sie tym zajmują jak np tutaj http://www.ekonorm.pl/laboratorium-pomi ... -akustyki/ Według mnie super, ze są takie rozwiązania
Prowadząc biuro warto pamiętać o firmie która pomoże nam w tematach IT. https://itbce.com/ Taka firma to wiedza i specjaliści, brak potrzeby utrzymania etatu informatyka i brak konieczności posiadania wiedzy jak wdrożyć, skonfigurować czy uruchomić bardziej skomplikowane w rzeczy w środowisku informatycznym. Zaoszczędzi to sporo czasu i będzie można skupić się na własnym biznesie.
W dzisiejszych czasach biuro bez komputera nie może funkcjonować.Praca biurowa wiąże się w nierozerwalny sposób z komputerem.Mówiąc komputer mamy oczywiście na myśli kompletny zestaw komputerowy z monitorem i myszką na pokładzie .Często przechodzimy dość obojętnie nad tym jaką myszkę do komputera wybrać - http://jak-wybrac.pl/jak-wybrac-myszke- ... ra-myszke/ a ma ona kolosalne znaczenie jeśli weźmiemy pod uwagę komfort pracy na komputerze.Ja osobiście preferuję myszki bezprzewodowe laserowe bądź optyczne.Zresztą sami wybierzcie jaka bedzie dla was najlepsza.
Znacznie łatwiej jest kupić laptopa, którego możesz zabrać wszędzie ze sobą. Czy to na spotkanie lub do domu Ja jestem programistą i bardzo cenię sobie MacBooka Pro - https://idream.pl/mac/macbook-pro.html. Pomaga mi w codziennej pracy i jest niezawodny
Jak będziesz szukał wysokiej jakości akcesoriów biurowych oraz dodatków jak tusze i tonery do drukarki to polecam sprawdzić sklep https://dobretonery.pl/akcesoria-biurowe-c-1549.html w którym można znaleźć wszystko i to do różnych propozycji drukarek. Stawiają na porządne rozwiązania i często pojawiają się znaczące obniżki więc warto sobie kupić większy zapas.
Jeśli będziecie na etapie doboru odpowiednich programów biurowych to polecam zwrócić uwagę na https://www.vebo.pl/aomei-partition-assistant-pro czyli program AOMEI Partition Assistant Professional 8 dostępny w dobrej cenie i o tego posiadający naprawdę szeroki zakres funkcjonalności m.in usuwanie, formatowanie, dzielenie, rozszerzanie, scalanie oraz odzyskiwanie partycji ale i jednocześnie bardziej zaawansowane kreatory o których możecie dowiedzieć się już bezpośrednio na ich stronie.
A czego Waszym zdaniem nie może zabraknąć w żadnym biurze, oczywiście oprócz sprzętu komputerowego i mebli? Ja uważam, że w każdym takim biurze powinien być jeszcze profesjonalny ekspres do kawy. Na stronie https://www.swiatekspresow.pl/ekspresy-do-biura/ znajdziecie bardzo duży wybór takich właśnie biurowych ekspresów dzięki którym pracownicy w biurze będą mogli sobie zrobić przerwę na filiżankę pysznej kawy
Jeżeli szukacie dla siebie biuro wirtualne to możecie zapoznać się z atrakcyjną ofertą firmy https://www.jerozolimskie89.eu/ . Dzięki nim można zarejestrować swoją firmę na poszczególny adres i cieszyć się z różnych udogodnień. Ogromnym plusem jest to, że biuro to posiada atrakcyjną lokalizację, ale to najlepiej jak każdy z was indywidualnie zapozna się z ich ofertą.
Biuro to miejsce gdzie spędzamy bardzo dużo czasu, oprócz oczywiście domu. Dlatego też zależy nam na w miarę możliwości dużym komforcie pracy. Nasz szef zakupił dla nas wszystkich fotele ergonomiczne. Nie powiem bardzo wygodne ale zastanawiam się co to jest ta ergonomia. I wtedy znalazłam tę stronę http://ergonomia.info.pl/ i dzięki niej wiem już wszystko
Ja również korzystam z usług wirtualnego biura. We Wrocławiu, gdzie mieszkam i prowadzę firmę leaderem jest https://foggyoffice.pl/ . Taka opcja to same korzyści. Nie ponoszę opłat za najem lokalu, nie mam kosztów związanych z wyposażeniem, serwisowaniem i eksploatacją. Właściwie to za kwotę niższą niż zatrudnienie sekretarki mam wszystko czego potrzebuję.
Jeśli chodzi o wyposażenie biura w sprzęt to niezastąpiony jest PenDrive 32GB - mówię to na podstawie własnych doświadczeń. Naprawdę mieliśmy ogromne problemy w biurze, kiedy nie mieliśmy żadnego, przesyłanie plików po wifi jest strasznie wolne , lepiej mieć pendrive
Jeśli ktoś z was remontuje biuro lub planuje remont, to polecam pomyśleć nad wyciszeniem pomieszczeń. Poprawi to jakość pracy i na pewno pracownicy podziękują za lepszy komfort. Polecam pianki akustyczne takie jak tu https://www.mega-acoustic.pl/oferta/pianki-akustyczne/ Nie są drogie, a wyciszają hałasy.
Jeśli chcecie zrobić remont biura w Warszawie , to warto na pewno przejrzeć sobie ofertę firmy Total Sec . Oni specjalizują się w realizacjach fit out. Wykonują małe i duże remonty. Myślę, że warto rozważyć takie profesjonalne usługi. Dzięki temu prace pójdą szybko i sprawnie, a przecież o to właśnie chodzi.
W biurze to jedną z najpotrzebniejszych rzeczy jest drukarka i jeśli szukacie porządnego sprzętu tego typu to polecam zapoznać się z ofertą https://www.oleole.pl/drukarki-atramentowe.bhtml . Tutaj jest ogromny wybór drukarek i to w bardzo niskich cenach
W jakich sklepach kupujecie swoje artykuły i wyposażenie do biura? U mnie bardzo dużo papieru i tuszu schodzi, dlatego w sumie zazwyczaj szukam jakiś alternatyw. Mam kilka urządzeń Samsung i dobrze podchodzi mi do nich zamiennik CLP300. Zamawiam zazwyczaj tutaj hurtowo: https://sklep.viptoner.pl/product-pol-1 ... ennik.html. A wy macie jakieś sprawdzone sklepy?
Natomiast jeśli chodzi o wybór wyposażenia sprzętów do biura to powinniście zwrócić uwagę na ofertę sklepu https://korzystneit.pl/HP-ProBook w którym znajdziecie szeroki wybór możliwości w tym przede wszystkim laptopów biznesowych typu HP ProBook, czy ZBook które naprawdę fajnie sobie radzą w użytku codziennym.
A jeśli będziecie do swojego biura potrzebowali dobrej jakości zamienników i to zarówno pod względem zakupu tuszy, tonerów oraz artykułów biurowych to zajrzyjcie na https://dobretonery.pl/ gdzie bez problemów wszystko dobierzecie w dobrej cenie i od sprawdzonych producentów.
Jak już zaopatrzycie swoje biuro w potrzebny sprzęt, czyli komputery i telefony, to powinniście również zadbać o bezpieczeństwo danych na nich, a to Wam może zapewnić antywirus https://bitdefender.pl/. Jest on uznawany przez wielu specjalistów za najlepszy dostępny na rynku, więc koniecznie powinniście się tym zainteresować.
Koszt utrzymania miejsca postojowego w garażu- ktoś wie dokładnie jak to wygląda w praktyce? Przeczytałam o tym na stronie Status: http://status.pl/moje-pytania/ ale interesuje mnie Wasze zdanie!
Każde biuro to dziś wielu pracowników i wiele problemów związanych z obsługą przez nich komputera. Użytkownicy generują sporo różnych wezwań, większość nich pochłania cały czas jakim dysponuje zatrudniany informatyk. Jest też szansa zrezygnowania z takiego etatu na rzecz specjalnej usługi takiej jak Dragonfly firmy ITBCE . Usługa polega na wsparciu zespołem informatyków, specjalistów wszystkich użytkowników końcowych danej organizacji.
Mariusz Pazda pisze: ↑24 sie 2019, 22:51
A ja jeszcze mogę powiedziec tyle, ze bardzo ważne jest by zbytnio nie narażać się na własnie na hałas, który jest szkodliwy dla naszego zdrowia. Poza tym są laboratoria/ instytucje które sie tym zajmują jak np tutaj http://www.ekonorm.pl/laboratorium-pomi ... -akustyki/ Według mnie super, ze są takie rozwiązania
Ja dlatego polecam wykonać analizę akustyczną, aby móc pozbyć się uciążliwego źródła hałasu i poprawić komfort pracy. Dobra firmą, która się tym zajmuje to https://longar.com.pl/ofert/pomiary-hal ... styczne/84 mają w ofercie też ekrany akustyczne, czy izolację, które chronią przed hałasem.
Jeśli prowadzisz biuro, to na pewno przyda Ci się świetny antywirus dla firm z https://marken.com.pl/, dzięki któremu nie będziesz musiał bać się, że dane z Twoich komputerów wyciekną, albo nawet dojdzie do ataku hackerskiego. W dzisiejszych czasach na pewno trzeba mieć się na baczności, ponieważ wirusy grasują nie tylko w powietrzu.
KarolK pisze: ↑30 lip 2020, 21:46
Jeśli prowadzisz biuro, to na pewno przyda Ci się świetny antywirus dla firm z https://marken.com.pl/, dzięki któremu nie będziesz musiał bać się, że dane z Twoich komputerów wyciekną, albo nawet dojdzie do ataku hackerskiego. W dzisiejszych czasach na pewno trzeba mieć się na baczności, ponieważ wirusy grasują nie tylko w powietrzu.
Zanim zakupisz antywirus warto pomyśleć o samym sprzęcie, który ma chronić. Z racji, że prowadzę spore biuro rachunkowe zatrudniające 30 osób, potrzebowałem zaawansowanych urządzeń w dobrej cenie. Dlatego każdemu pracownikowi zapewniłem poleasingowy zestaw komputerowy. Ta decyzja była prawdziwym strzałem w 10! Polecam firmę Komputery Markowe, od której nabyłem sprzęt.
Mariusz Pazda pisze: ↑24 sie 2019, 22:51
A ja jeszcze mogę powiedziec tyle, ze bardzo ważne jest by zbytnio nie narażać się na własnie na hałas, który jest szkodliwy dla naszego zdrowia. Poza tym są laboratoria/ instytucje które sie tym zajmują jak np tutaj http://www.ekonorm.pl/laboratorium-pomi ... -akustyki/ Według mnie super, ze są takie rozwiązania
Ja polecam pomiary hałasu wykonywane przez firmę https://longar.com.pl/ofert/pomiary-hal ... styczne/84 . U mnie zaproponowali wygłuszenie pomieszczenia, które przyniosło świetne skutki. Dzięki takiemu rozwiązaniu nareszcie w biurze zapanowała cisza.
a co powiecie na sprzatanie firm ? korzystacie z takich uslug? u mnie to obowiazkowo, sami nie dalibysmy rady tak skutecznie zadbac o porzadek w miejscu pracy
Macie listwy przeciwprzepięciowe albo zasilacz UPS w firmie? Moim zdaniem to powinna być aktualnie podstawa, takie zabezpieczenie urządzeń na wszelki wypadek. A wiesz, są niedrogie z polskich marek jak Armac - pooglądaj sobie. Moim zdaniem to jest naprawdę przyszłościowy zakup
Zdecydowaliśmy się poszukać dobrej oferty w zakresie artykułów biurowych oraz innych zamienników m.in do drukarek i zdecydowaliśmy się na współpracę ze sklepem online DobreTonery https://dobretonery.pl gdzie wybór jest naprawdę szeroki, ceny konkurencyjne i też jednocześnie można liczyć na naprawdę profesjonalne podejście do potrzeb klienta, jak i samych terminów realizacji.
Czy pielęgnacja roślin w biurze, powinna należeć do czynności tylko jednego pracownika? Mamy w biurze wiele roślin i jest to dobry pomysł, jednak problem jest, kiedy trzeba je podlać. Każdy się od tego wywija, a przecież nie jest to ciężkie zadanie. Jak myślcie powinna być rotacja w takich obowiązkach?
Niedawno otworzyłam swoje biuro rachunkowe , wyposażyłam je w odpowiedni sprzęt komputerowy jak Dell Optiplex 3080 N002O3080MTEMWN z tego sklepu tutaj https://itnes.pl/komputery-dell-optiple ... -site.html .Zaletą modelu jest obecność drugiego dysku SSD o pojemności 2 TB. Konfiguracja obejmuje dodatkowo napęd optyczny DVD-RW.
Dobra księgowa jest na wage złota i powiem wam, że ja takie złoto znalazłem w biurze https://www.adamus.net.pl/kontakt w Warszawie. Biuro oferuję kompleksowe usługi w bardzo przystępnych cenach. Ja własnie takiego biura szukałam i co ważne mają dobre ceny.
Biuro właśnie nie musi być duże, ma być przede wszystkim praktyczne. Do tego służą między innymi kontenery biurowe, to są takie kontenery, jak macie tu na stronie https://panelsystem.pl/. Rozwiazania w sam raz dla mniejszych i większych firm, takich, które potrzebują nowoczesnej przestrzeni biurowej
Aitik to świetna firma komputerowa we Wrocławiu, która oferuje wsparcie na różnych poziomach dla biznesu. Dzięki usłudze helpdesk możecie wybrać pakiet, jaki jest wam potrzebny i otrzymać wsparcie w trudnych sytuacjach już w ciągu godziny. Polecam sprawdzić ofertę na ich stronie.
W biurze organizacja przestrzeni jest niesamowicie ważna. Niezależnie od wyboru, pomogą w tym panele Linerio https://www.vox.pl/produkt-panel-lineri ... 55837.html. Nadadzą wnętrzu wyjątkowy charakter i pomogą wyznaczyć różne strefy. Dodatkowo wygłuszają pomieszczenie i ograniczają rozchodzące się hałasy w pomieszczeniach.
To jak ma wyglądać nasze biuro, czyli miejsce pracy trochę zmieniło się w ostatnim czasie. Pandemia wymusiła na nas trochę inne zachowania - w tym pracę w domu. Praca zdalna bez dobrego komputera nie byłaby możliwa, doceniliśmy to właśnie w czasie pandemii. Widzimy więc jak ważną rzeczą jest dobry komputer do pracy .Co to znaczy dobry? - dobry technicznie oraz wyposażony w odpowiednie oprogramowanie.
Klucze do różnego rodzaju oprogramownia biurowego spokojnie można legalnie i bez problemów kupić na przykład w https://www.kluczsystem-sklep.pl/. To jest odpowiednia firma, doświadczona do tego rodzaju działań. Bardzo mi się to podoba. Rozwiązanie mega nowoczesne, proste i praktyczne, dające od razu dostęp do odpowiednich narzędzi
biznesowy12 pisze: ↑13 lis 2020, 20:43
U mnie zaproponowali wygłuszenie pomieszczenia, które przyniosło świetne skutki. Dzięki takiemu rozwiązaniu nareszcie w biurze zapanowała cisza.
A możesz powiedzieć jaką techniką wygłuszyli to pomieszczenie? U nas był problem z sąsiadami piętro wyżej - zdecydowaliśmy się wygłuszenie sufitu https://www.izolmax.pl/wyciszenie-sufit ... o-mozliwe/ pianką PUR, wykonała to firma Izolmax - jestem bardzo zadowolona.
W biurze należało przede wszystkim zadbać o odpowiednie maszyny i sprzęt. BANPOST odpowiadali za dostarczenie nam skanerów, zgrzewarek, testerów banknotów, czy stemplownic. Wszystkie ze wspomnianych urządzeń wykorzystujemy dzień w dzień na terenie naszej firmy. Sprzęt zakupiłem z myślą o pracownikach. którym to urządzenia w dużym stopniu ułatwiają pracę. Myślę, że taka opcja mogłaby u Ciebie dobrze się odnaleźć. A wybór jest u nich spory . W planach mam takze zakup tuszy.